Formulář pro uplatnění reklamace
    
    
        
        Úvodní stránka /
        
                Obchodní podmínky  /
            
                Reklamační řád /
            
        Formulář pro uplatnění reklamace
    
    
    
Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím). 
 
Adresát (prodávající):
Internetový obchod:                    www.elektricke-naradi.cz
Společnost:                                 Novatherm, společnost s ručením omezeným
Se sídlem:                                   Nová 461, 67972 Kunštát
Provozovna:                                 Nám. Svobody 8B, 67801 Blansko
IČ/DIČ:                                          63477530 /CZ63477530
E-mailová adresa:                     novatherm.sro@atlas.cz  
Telefonní číslo:                           777 086 708
 
 
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:         
Moje adresa:                              
Můj telefon a e-mail:              
 
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
    - Datum      objednání (*)/datum obdržení (*)
- Číslo      objednávky:
- Peněžní      prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) 
 a      budou navráceny zpět způsobem (v      případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
- Jméno      a příjmení spotřebitele:
- Adresa      spotřebitele:
- Email:
- Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
 
 
   V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)
 
                                      (podpis)
______________________________________
              Jméno a příjmení spotřebitele
 
Seznam příloh:
    - Faktura      za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
  
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.